loading...
هیات تکواندو شهرستان کـنگاور
teakwondo kangavar بازدید : 91 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

وزن دوم-خردسالان
اول نیما وفائی فر تلاش
دوم آرش توسلی تلاش
سوم - -

 

وزن چهارم-خردسالان
اول          محمد رضا رشیدی نیا        پوریای ولی
دوم آرین آریا منش پوریای ولی
سوم رضا نظری پوریای ولی

 

برای مشاهده سایر اوزان بر روی  ادامه ی مطلب کلیک کنید

 

teakwondo kangavar بازدید : 21 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

نتایج تیمی مسابقات برگزار شده در روز جمعه  به تفکیک در سه رده ی سنی مختلف در  زیر قابل مشاهده می باشد،قابل به ذکر است که باشگاه پوریای ولی در تمامی رده ها به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

 

خردسالان
باشگاه                                               
پوریای ولی 4 1 3
تلاش 1 3 2
قائم 1 2 -

 

 

نونهالان
      باشگاه                                                                                     
پوریای ولی 3 2 1
تلاش 2 4 1
قائم 2 1 3

 

 

نوجوانان
   باشگاه                                                                            
پوریای ولی 1 1 1
قائم 1 1 -
تلاش - - -

 

teakwondo kangavar بازدید : 24 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 مسابقات داخلی با حضور 53 تکواندو کار در سه رده ی سنی خردسالان،نونهالان و نوجوانان  در سالن 5 آذر در روز جمعه با معرفی نفرات برتر و اهدای مدال و حکم قهرمانی برگزار گردید،اسامی نفرات برتر به همراه تصاویر منتخب به زودی بر روی سایت قرار می گیرد.

 

 

teakwondo kangavar بازدید : 17 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

برنامه تخصصی تکواندو ایرانی از روز  جمعه (14 شهریورماه) ساعت 18:50 با بخش های جذاب و متنوع به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، برنامه جذاب و دیدنی این هفته تکواندو ایرانی با پخش آیتم های مختلف، فردا به روی آنتن می رود که شامل گزارشي از مسابقات المپیک نوجوانان نانجینگ چین و گزارشی از مسابقات گرندپریکس قزاقستان است.

همچنین پخش رقابتهای قهرمانی کشور نونهالان در 2 بخش دختران و پسران که به میزبانی ایلام برگزار شد، از دیگر بخش های جذاب این برنامه خواهد بود.

برنامه این هفته تکواندو ایرانی ساعت 18:50 روز جمعه (14 شهریورماه) به مدت 45 دقیقه از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می رود.

بينندگان محترم اين برنامه جهت ارائه نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود مي توانند در تهران با شماره 162 و در شهرستان ها با شماره 0212871 تماس حاصل نمايند.

teakwondo kangavar بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

ايران، چين تايپه و چين مدال آوران روز دوم

 

در پايان دومين روز از مسابقات گرندپريكس قزاقستان مهدي خدابخشي و فرزان عاشورزاده از ايران موفق به كسب يك مدال طلا و يك مدال نقره شدند و تيم هاي چين و چين تايپه نيز در اوزان خود بر سكوي نخست ايستادند.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومین دوره مسابقات گرندپريكس در سال 2014 در كلاس G4، با حضور 206 تكواندوكار رنكينگ دار المپیکی از 50 کشور، برای افزايش امتياز در راستای كسب سهميه المپيك 2016 برزيل، از روز جمعه (7 شهريورماه) در "آستانه" قزاقستان آغاز و پس از 3 روز رقابت، امروز (يكشنبه) به پايان خواهد رسيد.

 

teakwondo kangavar بازدید : 18 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سيد سعيد مهيمن، رييس كميته آزمون فدراسيون تكواندو، در خصوص برنامه هاي اين كميته، به سايت فدراسيون تكواندو گفت: آزمون دوره 222 رده كمربند قرمز پوم تا مشكي دان 2، پنجشنبه (26 شهريورماه) در سراسر كشور برگزار مي شود كه مهلت ثبت نام در اين آزمون تا 15 شهريورماه خواهد بود. همچنين در 28 شهريورماه، دوره 222 دان 3 و 4 آقايان در استان هاي تهران و خوزستان پيگيري مي شود كه مهلت ثبت نام در اين آزمون نيز تا 22 شهريورماه است.

وي تصريح كرد: جمعه (25 مهرماه) آزمون دوره 47 دان 3 و 4 بانوان به ميزباني استانهاي البرز و فارس برگزار مي شود كه 19 مهرماه مهلت ثبت نام در اين آزمون به پايان مي رسد. همچنين در تاريخ 9 آبان ماه، دوره 45 دان 5 و 6 آقايان در سالن كبكانيان تهران انجام خواهد شد كه آخرين مهلت ثبت نام براي حضور در اين دوره، 3 آبانماه است.

پيشكسوت تكواندو افزود: تقويم كميته آزمون در سال 94 نيز در دست بررسي و تدوين است و به زودي اعلام مي شود.

 

teakwondo kangavar بازدید : 14 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

خالی ماندن دست ایران از کسب مدال در روز اول مسابقات

 

در پايان اولين روز از مسابقات گرندپريكس قزاقستان، تكواندوكاران كشورهاي فرانسه، كرواسي و آمريكا توانستند مدال طلا را در اوزان خود بدست آورند.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومین دوره مسابقات گرندپريكس در سال 2014 از صبح روز (جمعه) در "آستانه" قزاقستان آغاز شد. اين رقابتها در كلاس G4 برگزار و 206 تكواندوكار رنكينگ دار المپیکی از 50 کشور، برای افزايش امتيازات خود در راستای كسب سهميه المپيك 2016 برزيل به مدت 3 روز مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

teakwondo kangavar بازدید : 17 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان که مهیای حضور در مسابقات گرندپریکس قزاقستان و بازیهای آسیایی اینچئون می شود، به دليل برگزاري بيست و دومين دوره مسابقات نظاميان جهان(سيزم)، از 25 مردادماه در آكادمي ملي المپيك به سر مي برد كه با اتمام رقابتهاي سيزم، از امروز (شنبه) تمريناتش را در خانه تكواندو از سر خواهد گرفت.

هادی مستعان، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبي، محمدباقری معتمد، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تمریناتشان را زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) پیگیری می کنند.

تمرینات تکواندوکاران در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ با نظر کادرفنی، فرزاد عبداللهی و مرتضی شیری که در 2 رویداد پیش روی تیم ملی تکواندو حضور ندارند تا 15 شهریورماه استراحت کرده و پس از آن به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد. 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 4,595